مدیر شهرداری بهاران سنندج گفت: در راستای بهسازی معابر و محلات بیش از 105 هزار مترمربع از معابر و خیابان‌های سطح ناحیه ، بهسازی و آسفالت شد.

روناک بابایی مدیر شهرداری بهاران سنندج در گفت و گو با  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از سنندج ؛گفت: با هدف بهسازی و سهولت در تردد ساکنان ناحیه بهاران برنامه‌ریزی لازم در خصوص آسفالت بسیاری از تعهدات سال گذشته صورت گرفت.

وی بیان کرد: ۶ ماهه نخست سال‌جاری  بالغ بر 105 هزار مترمربع از  معابر سطح ناحیه بهاران آسفالت و بهسازی شد.

شهردار ناحیه بهاران سنندج گفت: این میزان آسفالت‌ریزی شامل 63 هزار و 200 مترمربع آسفالت معابر، 30 هزار مترمربع روکش آسفالت و 12 هزار و 500 مترمربع برداشت آسفالت با آسفالت تراش و لکه‌گیری است.

 بابایی در تشریح دیگر فعالیت‌های عمرانی شهرداری ناحیه بهاران به انجام  بیش از 12 هزار 100 متر جدول‌گذاری اشاره کرد و افزود: از ابتدای امسال  5 هزار و 250 مترمربع اجرای کف‌فرش و پیاده روسازی احداث شد.

وی اجرای 4 هزار متر 700 متر مربع احداث دیوار حائل، 6 هزار و 535 مترمربع تعریض خیابان، بهسازی معابر و ایجاد رمپ برای معلولین به تعداد 17 مورد، احداث استخر پارک بهاران در میدان قانع و اجرای عملیات عمرانی فضای سبز بلوار 12 فروردین  را از دیگر فعالیت‌های عمرانی شهرداری بهاران در نیمه نخست سال‌جاری است.

بابایی اعلام کرد: اجرای ۳ هزار و 500 مترمربع تسطیح، رگلاژ و شن‌ریزی اساس خیابان 16 متری منتهی به مجتمع 220 واحدی و هزار مترمربع خاکبرداری خیابان لاجوردی منطقه 19/2 و ۸ هزار و 650 مترمکعب خاکبرداری برای احداث باکس فضای سبز اجرا شده است.

وی همچنین تعداد گواهی‌های صادره را 660 فقره عنوان کرد و گفت: این تعداد شامل ( 529 فقره پاسخ استعلام، 68 مورد پایان عملیات ساختمان، 62 مورد عدم خلاف و یک فقره بلامانع شهرسازی )  است.

انتهای پیام/ د م

روسازی 5هزار و 250 متر مربع کف فرش و پیاده رو در سنندج

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.